نیکی ماندگار

نیکی ماندگار

سلام دوستان عزیزم
وبلاگ نیکی ماندگار رو در جهت نشر ترویج مفاهیم وقف ایجاد کردم که انشالله بیش تر با ارزش وقف آشنا بشیم و این فرهنگ زیبا را در جامعه گسترش بدیم
امیدوارم که از مطالب استفاده کافی رو ببرید.

پیشنهادات و نظرات شما مایه خوشحالی من میشه پس حتما از قسمت کامنت مطالب یا قسمت تماس با من که بالای وبلاگ قرار داده شده با بنده در ارتباط باشید.
انشالله عاقبتمان به خیر باشد.
عدنان رحمانی

جشنواره وقف

داستان یک وقف "کارگاه کوچیک ما"

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۹ ب.ظ

برای مشاهده ویدئو روی عکس کلیک بفرمایید. 

درسم که تموم شد با همکلاسیام یه گروه شدیم و یه کارگاه زدیم.همیشه دلم میخواست از خانومایی که نیاز به کار دارن حمایت کنم...با بچه ها مطرح کردم..همشون موافقت کردن... کارگاه کوچیک ما روز به روز وسیع تر شد و الان خیلی از خانومای سرپرست خانواده با ما کار میکنن... هممون حالمون خیلی خوبه

منبع : سایت فرهنگی راسخون

  • عدنان رحمانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی